מטרונגב

מוציאים את הילדים מהמסכים למרחבים

5-800x600

שוברים את הראש מה לעשות עם הילדים בסופ"ש שלא כולל מסכים, קניונים או ג'ימבורי?

מחפשים אטרקציות, אבל עם ערך מוסף? שיחברו את הילדים לטבע, ילמדו אותם משהו חדש ומרתק, יאפשרו להם להתנסות בחוויה מיוחדת או פשוט יגרמו להם לזוז קצת ולהפעיל את השרירים?

הנה כל ההמלצות שלנו שיעניקו לכם זמן איכות עם הילדים והרבה חוויות משותפות בנגב המערבי.

חיות וחיוכים

אין חיבור טבעי יותר מאשר חיות וילדים, כך שבטוח שיעלה להם חיוך על הפנים כשתגיעו לצלם סלפי עם יען או עם ביצה שלו בחוות "אל היען". בה תהנו מפעילויות והדרכה לכל הגילאים ויעניקו לילדים שלכם ידע על העוף המופלא הזה, שלא לדבר על שאר החיות בפינת החי הקסומה של המקום, מתקני שעשועים מיוחדים, פינות פיקניק בחיק הטבע וגם בית קפה איכותי אם יתחשק לכם להתפנק. 

אם יענים פחות מדברות אליכם, ואתם יותר בקטע של סוסים, אז בואו עם הילדים לחוות "סוס הדעת" לחוויה משפחתית באווירה חופשית, הכוללת משחקים עם סוסים בגובה העיניים. 

השהות עם הסוסים במרחב טבעי ופתוח מספקת חוויה ייחודית במפגש ישיר ואותנטי עם עצמינו, ועם הכוחות שבנו. הפעילות כולה מתבצעת מהקרקע כך שאין צורך בידע קודם או הכרות עם סוסים, אבל מה שבטוח הוא שהחוויה הזאת תשאר איתכם הרבה אחרי שהפעילות תסתיים.

לאמיצים מבינכם שמעדיפים לרכוב על סוסים, מומלץ להגיע לחווה של צביקה לטיול סוסים בנוף הפסטורלי של בתרונות רוחמה (דרך אגב, מדהים כאן כל השנה ולא רק בזמן פסטיבל "דרום אדום"…). בסיום הרכיבה תוכלו ללטף את שאר בעלי החיים שבחווה ולהנות מארוחה כיד המלך (בהזמנה מראש). אם המקום נראה לכם מוכר זה מכיוון שכאן צולמה העונה השנייה של הסדרה המצליחה 'פאודה'.

חוות "אל היען" – https://bit.ly/3vMXIuv 

חוות "סוס הדעת" – https://bit.ly/3vNQW88 

החווה של צביקה – https://bit.ly/3pMAwZD 

חקלאי ליום אחד

אחת הדרכים הטובות ביותר לחבר את הילדים לאדמה ולטבע היא לגרום להם להרגיש כמו חלקאי ליום אחד בקטיף עצמאי ועל הדרך גם לטעום פירות וירקות הכי טריים שאפשר.

ב"אורי תותים" הילדים יוכלו להתרוצץ בין חממות עם סוגים שונים של תותים ובכל רגע פשוט להושיט יד למעלה לקטוף תות עסיסי ומתוק! כמובן שגם תצאו מכאן עם סלסלת תותים הביתה או להמשך הטיול שלכם באיזור. התותים כאן גדלים בשיטת ביו-תות-תלוי, כלומר שהם נקיים יותר, בריאים יותר, איכותיים ומחזיקים מעמד יותר זמן. 

אם אתם אוהבים תותים אבל לא רק, במשק 77 תוכלו בנוסף לתותים לקטוף גם פטל ואננס בהתאם לעונה ולמלאי המוכן והבשל כמובן. קניית תוצרת המשק.

אבל לא חייבים לקטוף רק פירות, ב"קטיף לי" מחכים לכם שלל ירקות מיוחדים – גזרים צבעוניים, עגבניות שרי ייחודיות, מלפפוני בייבי, תפוחי אדמה חסה, תרד, 4 סוגי נענע, פלפל חריף, פטרוזיליה, שמיר, כוסברה, קולרבי אדום ועוד שפשוט תצטרכו לאסוף או ללקט.

אורי תותים – https://bit.ly/3Ck4sS9 

משק 77 – https://bit.ly/34kOZo7 

קטיף לי – https://bit.ly/35X6c7s 

טבע על אופניים זה כיף כפליים

אם גם אתם מרגישים שהילדים שלכם צריכים להזיז קצת יותר את השרירים, טיול אופניים בחיק הטבע הוא האטרקציה המושלמת בשבילכם.

חנות "לה מדווש" הממוקמת בכניסה לשמורת בתרונות בארי, תספק לכם את כל מה שאתם צריכים = השכרת ציוד לרכיבה, חנות ומזנון מעולה לקניית מצרכים לפיקניק בשטח (כולל גבינות מקומיות) או ארוחה קלה בסיום הטיול. אנחנו ממליצים לכם לדווש לאורך המסלול הירוק. מדובר במסלול מעגלי קל של 10 ק"מ, שלוקח בין שעה לשעתיים.

אם יש לכם אופניים לכל המשפחה ואתם רק מחפשים מסלולים חדשים לרכב עליהם עם הילדים, סינגל גברעם יקח אתכם לאורך גבעות הכורכר הקסומות המקיפות את הקיבוץ. כאשר המסלול המומלץ למשפחות הוא  לולאת התיאטרון שבאורך 3.2 ק"מ ומצריכה רמת רכיבה בסיסית.

מסלול רכיבה נוסף באיזור הוא סינגל דורות, היוצא מחניון מסודר עם שולחנות פיקניק בכניסה לקיבוץ דורות 

לכיוון קיבוץ רוחמה וחזרה, לאורך 14.6 של נוף שדות עוצר נשימה.

לה מדווש – https://bit.ly/3tE7PiQ 

סינגל גברעם – https://bit.ly/35ZDBi8 

סינגל דורות – https://bit.ly/35X9isr 

בסופו של דבר, לא משנה באיזה מהאטרקציות האלה תבחרו, מובטח לכם זמן איכות עם הילדים וחוויות ישארו איתכם עוד הרבה ימים.